We wrześniu 2020 uczniowie grupy wyrównawczej klas I-III tworzyli projekty graficzne z wykorzystaniem monitora interaktywnego, programów TuxPaint oraz Paint, pisali pierwsze zdania w edytorze tekstu i zmieniali wielkość czcionek. Mieli również okazję do doskonalenia swoich umiejętności programistycznych na platformie Studio Code.
Uczniowie grup rozwijających klas I-III wykonywali projekty graficzne w programie Paint oraz próbowali zbudować pierwszą stronę internetową w aplikacji Sway. Rozwijali także umiejętność programowania obrazkowego z wykorzystaniem aplikacji PixBlocks i platformy Studio Code. Poznawali zasady działania bardziej złożonych algorytmów z zastosowaniem poleceń sterujących ruchem i rysowaniem, sekwencji i pętli, a także instrukcji warunkowych.
Grupa wyrównawcza klas IV-VIII zapoznała się z materiałami wideo dotyczącymi cyberbezpieczeństwa. Poznała metody i zasady bezpiecznego korzystania z wyszukiwarek internetowych podczas wyszukiwania informacji. Brała udział w dyskusji na temat cyberzagrożeń i zapoznała sie z możliwościami platformy Learning Apps jako narzędzia do nauki różnych przedmiotów.
Uczniowie grupy rozwijającej klas IV-VIII mieli okazję do stworzenia pierwszych gier obrazkowych w platformie PixBlocks. Doskonalili także umiejętność zastosowania pętli w algorytmach za pośrednictwem platformy Studio Code.
Grupa uczniów uzdolnionych klas IV-VIII zapoznała się z zasadami dotyczącymi instalacji oprogramowania licencjonowanego i pod nadzorem nauczyciela dokonywała instalacji i aktywacji pakietu MS Office.